Politica de Retur a Produselor

Politica noastră de Retur a Produselor

îți respectă întocmai drepturile

 

În cazul în care ai achiziționat un produs care nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în termen de 30 de zile calendaristice de la momentul livrării acelui produs,

Completează formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării produsului respecitv. În cazul în care ai avut o comandă care a fost livrat în mai multe etape, se consideră 30 de zile de la livrarea produsului respectiv și nu a întregii comenzi.

 

Returnarea gratuită în 30 de zile nu afectează în niciun fel drepturile tale prevăzute de lege pentru retragere în 14 zile pentru comert la distanță.

 

Dreptul tău (oricui) la retragere din comerțul la distanță:

Tu, în calitate de cumpărător ai dreptul să te retragi din Contract, respectiv să returnezi un produs sau să renunți la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

 

Conditii generale pentru returul produselor vândute și expediate de HORASIMA SRL prin www.in-urban.ro:

  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, sau produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost menționate în solicitarea returului.
  • În cazul în care în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

Formular de retur produs(e)